Αναφορά υπαλλήλων
Δες την παραγωγικότητα των υπαλλήλων σου. Σύγκρινε τα στατιστικά των πωλήσεων, των υπηρεσιών και των προϊόντων. Δες ποιος έχει τον μεγαλύτερο αριθμό ραντεβού στην επιχείρησή σου.
Δες την παραγωγικότητα των υπαλλήλων σου. Σύγκρινε τα στατιστικά των πωλήσεων, των υπηρεσιών και των προϊόντων. Δες ποιος έχει τον μεγαλύτερο αριθμό ραντεβού στην επιχείρησή σου.
Με την Uala έχεις την επισκόπηση της συνολικής απόδοσης της επιχείρησής σου σε κάθε ασύρματη συσκευή και μπορείς να τη συγκρίνεις με τις προηγούμενες περιόδους.
Με το διαχειριστικό της Uala μπορείς να ελέγχεις τα μηνιαία ραντεβού που λαμβάνεις στην ατζέντα και πόσους νέους πελάτες έχεις αποκτήσει. Επίσης, μπορείς να γνωρίζεις αν οι πελάτες σου σε βρίσκουν από το διαδίκτυο ή τα social media.
Θα έχεις πάντα μια ολοκληρωμένη εικόνα για την παραγωγικότητα των υπαλλήλων σου στην επιχείρησή σου, τις προσφορές που πωλούν, την απόδοση των υπηρεσιών που προσφέρουν, καθώς και την αφοσίωση των πελατών σου μέσα από τις κριτικές στο uala.gr
Έχεις τη δυνατότητα να ελέγχεις ποιος από τους συνεργάτες σου έχει πουλήσει τα περισσότερα προϊόντα, ποιος έχει κάνει τις περισσότερες προσφορές και ποιος έχει κάνει τον μεγαλύτερο τζίρο την δεδομένη περίοδο. Όλα τα στατιστικά είναι διαθέσιμα σε κάθε συσκευή και μπορείς να έχεις πρόσβαση από που κι αν βρίσκεσαι.
Θες να ξέρεις ποιος από τους συνεργάτες σου έχει φέρει το μεγαλύτερο τζίρο στην επιχείρησή σου; Με την Uala έχεις τη δυνατότητα να εκτυπώνεις ή να λαμβάνεις μια λεπτομερή αναφορά μέσω email που περιέχει τον αριθμό των προϊόντων ή των υπηρεσιών που πουλήθηκαν από τους υπαλλήλους και το σύνολο του ταμείου.
Με ένα κλικ μπορείς να γνωρίζεις πόσες υπηρεσίες γίνονται στην επιχείρησή σου, ποιος συνεργάτης σου αποδίδει περισσότερο, ποια θεραπεία έχει μεγαλύτερη διάρκεια και επιπλέον μπορείς να συγκρίνεις τα δεδομένα με τους προηγούμενους μήνες ή χρόνια.
Οι στόχοι σου είναι και δικοί μας! Γι’ αυτό θα έχεις αναλυτικές αναφορές, ευανάγνωστες και εύκολα συγκρίσιμες με τις προηγούμενες περιόδους. Σου εγγυώμαστε δωρεάν εκπαίδευση για να αξιοποιείς αυτά τα χαρακτηριστικά στο έπακρο.
Η αναφορά της Uala συγκεντρώνει τη συχνότητα των πελατών σου: εβδομαδιαία, μηνιαία ή περιστασιακά. Μπορείς να δεις ποιος τύπος πελάτη σου φέρνει τα μεγαλύτερα έσοδα και αν είναι νέος ή σταθερός.
Τα στατιστικά σε ενημερώνουν πόση είναι η μέση απόδειξη των υπηρεσιών σου, ώστε να ενημερώνεις τον τιμοκατάλογό σου με βάση την κίνηση των εσόδων σου. Η Uala αναλύει το μέσο κόστος κάθε πελάτη ανάλογα με τις υπηρεσίες που κάνει και τα προϊόντα που αγοράζει από διάφορα brands.
Μπορείς να γνωρίζεις ποια ημέρα της εβδομάδας έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση και ποια έχει τη λιγότερη, ώστε με αυτό τον τρόπο να δημιουργήσεις προσφορές για τις πιο “κενές” ημέρες. Επιπλέον, για κάθε ημέρα της εβδομάδας θα βλέπεις τον αριθμό των “περαστικών” πελατών και ποιες υπηρεσίες ή θεραπείες έχουν πραγματοποιήσει.
Θα έχεις μια αναλυτική αναφορά του πελατολογίου σου, για να ξέρεις ανά πάσα στιγμή ποιος είναι νέος, ποιος χάθηκε, ποιος επέστρεψε. Για κάθε ομάδα πελατών θα βλέπεις το μέσο κόστος των προϊόντων ή υπηρεσιών που έχουν πραγματοποιήσει.